Pilates on tulemuslik treeningmeetod, millega saavutad trimmis keha, sihvaka ja pingevaba kehahoiaku, lõdvestunud hingamise ning elad terve ja rõõmsana.

Pilatesega saavutad trimmis keha, sihvaka ja pingevaba kehahoiaku ning elad terve ja rõõmsana.

Alustaja pakett

Soovid tulla Pilatesesse esimest korda? Alusta siit.

Tutvu treeneritega

Vaata, kes toetavad sind pilatese teekonnal.

Tule personaaltreeningule

Üks-ühele tunnis saavutad kõige kiiremini soovitud tulemused.

Pilatese stuudio Tallinna ja Tabasalu vahel Tiskres

InPilatese treeningstuudio asub Tallinnas Tiskres, aadressil Rannamõisa tee 38d, Haabersti ringist vaid viieminutilise autosõidu kaugusel (täpsemat infot ja asukohta vaata kontaktide lehelt).

Meie juurde tullakse treenima kõikjalt üle Tallinna, aga on ka palju neid, kes elavad Tabasalus, Tiskres, Murastes, Harkus ja mujal lähedastes piirkondades.

Mida InPilateses treenijad räägivad?

hel

Helja
Pensionär, vanus 82 eluaastat
Harrastanud pilatest aastast 2009

„Minu meelest on pilates elu alus, hoopis sirgem ja kergem on olla. Pilates on muutnud mind tugevamaks, parandanud tasakaalu ja kõnnakut. Ma olen hetkel oma elu parimas vormis!

Pilatese tunnid on huvitavad ning annavad väga palju praktilisi teadmisi, näiteks kuidas pingevabamalt kõndida ja liikuda. Eks eriti vanemas eas on oluline, et jalad ikka kannaks ja toimetused saaksid tehtud.

Alguses oli muidugi raske leida enda kehaga kontakti, aga kui see ületada, on tore märgata kuidas keha võimekus kasvab ning peale trenni on kohe krapsakam olla.“

mat

Matis Toome
Tantsuõpetaja
Treeninud stuudios aastast 2016

„Teen pilatest enda jaoks, olen saanud sellest positiivse kogemuse ning Reet  on väga hea ja motiveeriv õpetaja.

Pilates on hea kehahoiaku alus: treening annab lihastele mõnusa toonuse, õpetab keha valdamise kunsti ja on mitmekesisem kui jõusaal.

Pilatese põhimõtted on aidanud mul tantsuõpetajana head rühti hoida ning jagada saadud kogemust ka tantsutunnis.“

hen

Henri Christofer Aavik

Minu nimi on Henri ja oma erialalt tegelen ma muusikaga, täpsemalt dirigeerimisega.

Pilatest õppisin ma tundma tänu oma emale, keda see trenn palju aastaid kestnud tõsistest seljavaludest täielikult vabastas.

Kui ise esimesse trenni läksin, puudusid mul pilatese kohta igasugused teadmised ja eelarvamused. Hakkasin avastama pilatese eesmärki täiesti puhtalt lehelt ning veendusin üsna pea, et tegemist on treeninguga, mida tahaksin soovitada eranditult kõigile inimestele.

Pilatese harjutusi tehes õpin ma tundma ja tugevdama kõiki oma lihaseid, et seista, liikuda, istuda või puutuda kokku ükskõik millise muu füüsilise tegevusega kõige efektiivsemal ja tervislikumal moel, vältides seejuures nii rühiprobleeme kui ka kõiksugu valepingeid.

Pilates ei muuda minu keha väliselt muskliliseks, vaid teeb tugevaks need lihased, mis peavad päriselt tugevad olema!

ka-m

Katrin Mürk
Treenib aastast 2011

Mulle meeldib:

personaalne teadlik lähenemine (treeneril max 3 treenitavat korraga);

kohene tagasiside treenerilt (sh kiire vigade parandamine);

töö sisemiste lihastega, millele teistes treeningutes sellise süsteemsuse, teadlikkuse, põhjalikkuse ja ulatusega tähelepanu ei pöörata.

Igapäevaelus oskan oma keha – rühti, kõnnakut, istumise, seismise jm asendeid – paremini jälgida, korrigeerida ja lõdvestada.

Kadunud on pinged kaelas, turjas, alaseljas. Oskan nõgusa seljaga paremini hakkama saada.

Mis on pilates?

Pilates on treeningsüsteem, mis on saanud nime oma looja Joseph Pilatese (1883–1967) järgi.

Pilates on ohutu ja tõhus treeningmeetod kõigile, kes soovivad:

  • säilitada head rühti ja õiget kehahoiakut;
  • suurendada painduvust;
  • parandada sportlikke saavutusi muul alal;
  • õppida ennast igapäevaelus tekkivatest pingeasenditest vabastama;
  • vigastusest kiiremini taastuda;
  • vabaneda selja-, kaela- ja õlaprobleemidest;
  • sünnitusjärgselt tugevdada oma kere- ja vaagnapõhjalihaseid;
  • parandada tasakaalu ja jalgade joondumist (eriti kasulik tantsijatele);
  • saavutada sportliku ja harmoonilise välimusega trimmis keha.

Pilatese harjutused on koondatud loogilisse süsteemi, mille alusel on mõnus õppida. Võime täie kindlusega öelda, et pilatest harrastades ei hakka kunagi igav, sest erinevaid harjutusi on umbes 1000 ning mati ja masinate varieerimise võimalus toob mitmekesisust igasse treeningusse.

Kuigi Joseph Pilatese algupärasest süsteemist on tänapäevaks tekkinud erinevaid mugandusi ja stiile, mis püüavad mingit kindlat treeningu aspekti enam rõhutada, on nii treenerite kui ka treenijate hulgas kõige enam au sees ikkagi klassikaline, nö puhas vorm, kus järgitakse Pilatese õpetusi väga täpselt.

Ka meie treeningstuudio õpetab klassikalist pilatest, mis tähtsustab neid samu põhimõtteid, mida Pilates ise juba aastakümneid tagasi oluliseks pidas.