Kaia Paju

Kaia Paju

Mis aastast tegeled pilatesega?

Tegelen Pilatesega 2009. aastast, tegemist oli armastusega esimesest silmapilgust.

 

Mida on pilates sulle andnud?

Minu jaoks on olnud pilates eelkõige suhtlemine iseendaga. Olen õppinud tunnetama oma keha: millal see on pinges, hakkab haigeks jääma, vajab puhkust või liikumist. Pilates on aidanud mul vabaneda migreeni peavaludest, alaselja pingetest ning abaluu „tiibadest“.

 

Mis on see kõige tähtsam asi, mida soovid treenerina oma õpilastele edasi anda?

Õppida oma keha tunnetama, seda suunama, vabanema pingetest ja elama valuvabana.

 

5 märksõna, mis iseloomustavad sind treenerina:

  • abivalmis;
  • põhjalik;
  • rahulik;
  • rõõmsameelne;
  • pidevalt õppiv.
Triin

Triin Raaper

Mulle meeldivad väga Kaia treeningtunnid, sest ta on alati rõõmsameelne, tähelepanelik ja hooliv. Ta on harjutuste sooritamisel parasjagu nõudlik, aga samas väga abivalmis ja ergutab kui on raske. Soe ja armas inimene 🙂 .

Marit Karlep
Treenib Kaiaga aastast 2016

Kaia uurib välja kõikide nõrgad/haiged kohad ja jälgib tähelepanelikult, et me trenniga endale liiga ei teeks ja harjutusi õigesti sooritaksime. Lisaks annab ta soovitusi, mida ka väljaspool trenni teha ja kuidas haiget kohta treenida, et end hästi tunda.

Kaia trennid on paraja koormusega – mulle isiklikult meeldib, et peale igat trenni on mõni lihas päris valus.