Tunniplaan

Tunniplaani näed ja tundidesse saad registreeruda Bronn.ee keskkonnas:

https://client.bronn.ee/book_groups/week/177/

 

Selleks, et saaksime trenne paremini planeerida ja sulle mõnusalt kulgevat kogemust pakkuda, on Bronni kaudu tundi registreerumine kohustuslik ning seda tuleb teha iga kord enne treeningusse tulemist.

Tundi registreerumiseks on tarvilik omada Bronn.ee kontot, mille tegemine käib kiirelt ja lihtsalt.

Klõpsa lingil, et alustada endale konto loomist.

 

Soovitus esmakordsele huvilisele: kui sa ei ole varasemalt pilateses käinud, tutvu alustaja paketiga siin.

 

Kuidas endale õige koormusega tund valida?

  • Tase „Algajad“ (matt/masin) – tulen esimest korda või olen varem natuke proovinud ja minu pilatese kogemus on 0–1 aasta.
  • „Tase 1“ (matt/masin) – olen treeninud pilatese süsteemis 1–2 aastat.
  • „Tase 2“ (matt/masin) – olen treeninud pilatese süsteemis 2–4 aastat.
  • „Tase 3“ (matt/masin) – olen treeninud pilates süsteemis 4 ja rohkem aastat.

 

Oluline info

  • Matitunnid toimuvad minimaalselt 3 osalejaga. Infot tunni toimumise või ärajäämise kohta vaata enne treeningusse tulemist tunniplaanist.
  • Samaks päevaks broneeri aeg hommikusse tundi hiljemalt kell 08.00 ja õhtusesse treeningusse hiljemalt kell 15.00.
  • Järgmise kuu tunniplaani paneme üles ca 2 nädalat enne uue kuu algust.

 

Masinatreeningud

  • Kui triotunnis osaleb 2 inimest, loetakse tund duotunniks ja kehtib duotunni maksumus.
  • Treeningusse mittetulemisest teavita meid vähemalt 24 tundi enne trenni algust. Hilisemal teatamisel loeme sind tunnis osalenuks. Õigeaegne teavitus annab võimaluse järjekorras oleval inimesel tunnis osaleda.

 

Stuudio hea tava:

  • Registreeri end treeningusse ja saabu kohale õigeaegselt.

Ilma registreerumata ja viimasel hetkel treeningusse sisse lipsamine ei ole hea praktika.

Miks? Sest matitunni puhul on matid saalis vastavalt registreerunute arvule paigutatud ning seadmetunni jaoks on masinad sätitud treenijate pikkusele sobivaks. See tähendab, et ootamatult ilmunud inimese tõttu tuleb hakata treeneril ümberkorraldusi tegema ning teiste osalejate jaoks tunni algus viibib.

  • Pikad juuksed pane patsi ja kinnita nii, et need ei jääks masina vedrude vahele. Samuti saada trenni ajaks puhkama oma kaelaehted, kõrvarõngad ja sõrmused.