Registreeru elu esimesse pilatese tundi juba täna!
Registreeru elu esimesse pilatese tundi juba täna!

Alustaja pakett

Soovid alustada pilatese treeningutega? Suurepärane! Just sinule mõeldes oleme kokku pannud alustaja paketi, millega saad hea sissevaate pilatese maailma ning seda eriti soodsalt.

PS! Loe alt ka enamlevinud küsimusi alustajatelt.

 

Mida alustaja pakett sisaldab?

Paketis on:

  • 1 personaaltund;
  • 2 matitundi;
  • 3 seadmetundi.

Personaaltunnis saame tuttavaks, arutame läbi sinu soovid ja eesmärgid ning teeme esimesed harjutused. Nii tekib sul arusaam juhendamisest, treeningu põhimõtetest ja sellest, kuidas stuudios asjad käivad. Järgnevatel kordadel saad oma keha uute liigutustega harjutada algajate mati- ja seadmetundides.

Alustaja paketi treeningute järel oled jõudnud selgusele, milline treeningviis sind kõige enam kõnetab ning millele soovid edaspidi rohkem pühenduda.

 

Kuidas registreeruda?

Kirjuta meile info@inpilates.ee ja anna oma alustamise soovist teada. Seejärel lepime kokku esimese kohtumise aja ning hakkame otsast pihta.

 

Palju alustaja pakett maksab?

Kuna iga uus asi vajab kõigepealt tutvumist ja sisseelamist, oleme teinud alustamise eriti soodsaks.

Paketi maksumus on 95 eurot (kui ostaksid treeningud eraldi tavahinnaga, tuleks maksumus 153 €).

 

Mida räägivad alustaja paketi läbinud pilatese harrastajad?

Katrin

Katrin Sulger

Alustas 2018 märtsis

Kuna alguses ei oska ise nagunii midagi, siis esmane personaaltund on hädavajalik ning annab ka väikese kindlustunde edasisteks mati- ja masinatundideks. Seega on alustaja pakett hea ja lausa asendamatu variant täiesti algaja puhul.

Isiklikud kogemused trennist on väga head! Lisaks sellele, et saab enda füüsise eest hoolt kantud, tunnen pärast trenni ka emotsionaalset lõõgastust ja värskust.

Kaire

Alustas 2018 juunis

Üldiselt olen ma väga halb trennis käia, aga kui ma mingi trenni/võimlemise efektiivsusesse usun, siis see on pilates. Mulle tundub, et pilatesega teed päriselt ka endale head. Lisaks pakub pilates ahaa-elamusi, kui tekib äkki arusaam, kuidas harjutust sooritada, ehk ma leian üles õige lihase, millega seda teha.

Pean ausalt tunnistama, et ma alguses ei mõelnudki alustaja paketi peale. Helistasin, et endale eratund kinni panna, sest mul tekkis üle pika aja tunne, et nüüd on paras aeg jälle trenniga alustada :). Ja kui ma esimeses tunnis ära käisin, kujunes sellest alustaja pakett.

Meeldetuletamiseks oli see hea (kunagi väga ammu käisin ka pilateses), et mingid harjutused treeneriga koos läbi teha ja leida üles kõik need lihased, mis vaja leida on.

Miks tegeleda pilatesega?

Siin on 4 väga head põhjust:

  1. pilatese harjutused tugevdavad sinu kere keskosa süvalihaseid, tänu millele suudad ilma pingutuseta kogu päeva sirge seljaga istuda ja õiget kehahoiakut säilitada. Sa näed sihvakas ja terve välja ning tunned end rõõmsa ja teotahtelisena;
  1. kui sul juba on tekkinud vaevused, siis pilatest tehes on võimalik vabaneda põlve-, kaela-, õla- ja seljaprobleemidest ning taastuda kiiremini spordi- ja muudest vigastustest;
  1. kui oled aktiivne trennitegija mõnel muul alal, aitab pilates sul sooritust parandada ja jõuda järgmisele tasemele;
  1. oled hiljuti sünnitanud või tunned, et keha ei ole peale viimase lapse saamist enam endine? Pilatese harrastamine tugevdab su kõhu- ja vaagnapõhjalihaseid ning regulaarselt treenides taastub su algne vorm.

 

Kellele pilates sobib?

Pilates sobib kõigile: ole sa noor või vana, mees või naine, tippsportlane, muusik, raamatupidaja, sõjaväelane või torumees.

 

Kas alustamiseks on tarvis juba heas vormis olla?

Ei, sa võid täiesti vabalt olla spordikauge inimene, kes soovib end lihtsalt liigutama hakata.

Samuti võib alustada pilatese treeningutega kui oled taastumas mingit sorti vigastusest. Loomulikult konsulteeri enne oma arstiga ja aruta asja ka meie treeneriga.

 

Kui sagedasti trennis käia tuleks ning millal ma tulemusi näha võin?

Nagu ikka, see oleneb sinu kehalistest eripäradest ning füüsilise ettevalmistuse astmest, aga üldjoontes saab välja tuua järgneva:

  • kui olulised on kiired tulemused, on paras käia 3–5 korda nädalas personaaltreeneri juures mati- ja masinatreeningutes. Nii on tagatud maksimaalne pühendumine sinu eesmärkidele ja tulemusi võid tundma hakata juba enne kümmet trenni;
  • kui tegeled lisaks pilatesele järjepidevalt ka muu harrastusega, on paras treenida 2–3 korda nädalas rühmatreeningutes ning vahel ka personaalselt. Tulemusi näed paari kuu jooksul;
  • kui teed tipptasemel sporti ning soovid pilatese harjutustest vaid toetust saada, on sobilik sagedus 1–2 korda nädalas. Tulemused ilmutavad end põhialal paranenud soorituses mõne kuu jooksul.

 

Kaks olulist asja veel:

  • pilates ei ole imetreening, mis ilma sinupoolse panustamiseta tulemusi toob. Ka sinu üldine elustiil peab treenimist toetama. Seega, toitumisel, piisaval taastumisel, unel ja üldisel aktiivsustasemel on suur roll eesmärkide saavutamisel;
  • tähtis on ka soov isiksusena kasvada – kasuks tuleb vaimne valmisolek pilatese teekonnal oma taset tõsta ning aeg-ajalt enam pingutada, et saaksid liikuda nõudlikemate harjutuste juurde. Kindlasti suhtle sel teemal aktiivselt oma treeneriga ja ole järjepideval harrastamisel valmis, et sind ühel hetkel sõbralikult edasijõudnute treeningu poole suunatakse.

 

Kas pilatest tehes läheb higiseks?

Sõltub inimesest, aga pigem mitte. Üldiselt hakkab lihtsalt meeldivalt soe. Rohkem võivad higistama ajada edasijõudnute harjutused, mis nõuavad enam füüsilise jõu kasutamist.

Loomulikult on meil olemas ka mugav pesemisvõimalus, mida soovi korral kasutada saad.

 

Mida trenni selga panna?

Oluline on, et riietus oleks pehme ja mugav ning võimaldaks liigutusi maksimaalses ulatuses sooritada. Rõivastus peaks olema ka liibuv, et treener näeks sinu kehaasendit ja saaks seda vajadusel korrigeerida.

Trennis on igati sobilik olla paljajalu või kanda libisemisvastase tallaga sokke.

Riideid saad vahetada riietusruumis, ning kui peaksid elama läheduses, või tuled trenni sportides, võid ka kohe treeningriietes sisse astuda.

 

Pilates tundub kasulik ja ma tahaks treeningutes käima hakata, aga see on liiga kallis.

See mure on täiesti mõistetav, sest raha mängib meie elus suurt rolli ning teenitud eurode paigutamine on tähtis läbi mõelda.

Meie juures käivad treenimas inimesed väga erinevatelt elualadelt ja ametikohtadelt, mis tähendab, et ka nende sissetulekute tasemed on erinevad. Kuid üks asi on neil kõigil ühine – nende jaoks on pilates investeering, mitte kulu. Just, investeering vaimsesse ja füüsilisse heaolusse ning tervena elatud aastatesse.

 

Teeme koos ühe mõtteharjutuse.

Kümne korra matitreeningute kaart maksab 120 eurot. Oletame, et sinu eesmärk ongi iga kuu kümme korda matitrennis käia.

Seega, ühe treeningu hinnaks tuleb 120 : 10 = 12 eurot.

Tundub ikka kulukas? Mõtleme edasi.

Nüüd tuleb kõige tähtsam osa: pilatese üks suurimatest väärtustest on see, et treeningutest saadav tulu ei piirdu selle tunni ajaga mis sa meie stuudios viibid, vaid kõik õpitu tuleb sinuga igapäevaellu korrektse kehahoiu, lõdvestunud hingamise ja palju muuna kaasa. See tähendab, et pilates loob väärtust ka neil hetkedel, kui sa trenni ei tee.

Nii saamegi teha järgneva arvutuse: 120 eurot : 30 päevaga = 4 eurot. Just, sa investeerid oma tervisesse iga päev 4 eurot, mis on võrdne soodsa lõunapakkumisega.

Küsimus edasi mõtlemiseks: kas see neljaeurone panus on sinu jaoks kulu või tulu?

 

Kas pilates aitab kaalu alandada?

Kaalu aitab alandada eelkõige õige toitumine, seejärel sinu eesmärkidega kooskõlas olev füüsiline aktiivsus.

Pilates treeninguna ei ole välja töötatud kaalu alandamiseks, kuid sellegipoolest aitab selle harrastamine sul näida saledamana. Kuidas?

Pilatese treeningus muutub kehakuju ja hoiak: pikemaks ja seest tugevaks treenitud keha mõjub visuaalselt saledamana ning see loob efekti, nagu oleks su kaal vähenenud.

Teistpidi mõeldes võib pilatesega tegelema hakkamine olla vajalikuks tõukepunktiks, kus hakkad lisaks huvi tundma toitumise ja tervise teemade vastu üldisemalt.

Seega, julgustame sind pilatesega algust tegema, sest see võib olla sinu elus uue ja põneva teekonna alguseks.

 

Kes on treeneriteks?

Me armastame pilatest ihu ja hingega ning oleme sellele oma eludest 10+ aastat pühendanud.

Praeguseks hetkeks on igaühel meist keskmiselt 4000 tundi praktilist kogemust pilatese tegemisel ja juhendamisel.

Kuid see ei ole lõppjaam, teekond kestab ja me lähme edasi ikka sirge selja ja naeratusega. Tule seikle koos meiega!

Reet Martinson

Reet on InPilatese omanik ja treener, pilatese maailmas tegutseb ta juba aastast 2006.

Reet Martinson

Anne Lepik

Anne on end pilatesele pühendanud 2006. aastast. Ta on õppinud ka tantsuõpetajaks ja harrastanud 6 aastat tennist.

Anne Lepik

Kaia Paju

Kaia armus pilatesesse 2009. aastal ning tagasi vaadanud ta pole. Kordagi.

Kaia Paju

Kus InPilatese stuudio asub?

Asume Tiskre Ärimaja teisel korrusel, vaid viieminutilise autosõidu kaugusel Haabersti ringist.

Parkimine on maja hoovipoolsel küljel tasuta.

Foto on kasutusel tiskremaja.ee loal
Foto on kasutusel tiskremaja.ee loal